URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
Zawiadomienie o zmianie terminu wydania decyzji
ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 36 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U.2024.572, dalej k.p.a.)
 
Burmistrz Sędziszowa zawiadamia strony postępowania, że

w związku z toczącym się postępowaniem na wniosek spółki PV Energia 19 Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 52/23, 98-200 Sieradz, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 12 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, obręb Łowinia, gm. Sędziszów, obręb ewidencyjny Łowinia, Pawłowice, powiat jędrzejowski, województwo świętokrzyskie”, z uwagi na konieczność uzupełnienia przez Inwestora dokumentacji sprawy w celu uzyskania stosownych opinii, działając na podstawie art. 36 § 2 k.p.a. wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 17.02.2025 r.
Podmiot publikujący
WytworzyłPrzemysław Pawlusiński - Podinspektor ds. ochrony środowiska2024-12-16 00:00
Publikujący Przemysław Pawlusiński - Podinspektor 2024-12-16 09:46
Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 22 grudnia 2024r. 11:14:02
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.