URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

Do wniosku należy  dołączyć:

1. Akt notarialny lub umowa najmu

2. Zaświadczenie o dochodach z ostatnich 3-ech miesięcy poprzedzających miesiąc w którym jest składany wniosek

3. Zaświadczenie osób zarejestrowanych w Biurze Pracy

4. Opłacone rachunki za centralne ogrzewanie, ciepła, zimną wodę, ścieki, śmieci i naliczenie czynszowe

5. Rachunek za energię elektryczną – osoby, które nie posiadają centralnie ciepłej wody

6. Decyzja lub odcinek emerytury lub renty – dotyczy emerytów i rencistów

 

Sprawę prowadzi

Aneta Lisowska, II piętro, pok. 26

tel. (041) 38 11 129

powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski Sędziszów
WytworzyłAdmin Administrator - Administrator2005-04-22
Publikujący -
Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 17 czerwca 2024r. 01:56:57
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.