URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

 

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na rok 2005

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 52, art. 116, art. 124 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 4a, 5, 6, 7, 8, 9, 10, ust. 2 pkt 1, 2, 3, ust. 3, art. 128, ust. 2 pkt 1, pkt 2, art. 134, ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 roku Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:

 

ŧ 1.

Ustala się dochody budżetu gminy w wysokości

21.369.526 zł

 

Zgodnie z załącznikiem Nr 1

 

 

 

 

ŧ 2.

Ustala się wydatki budżetu gminy w wysokości

22.292.423 zł

 

z tego:

 

 

a)      wydatki bieżące

w tym:

18.160.220 zł

 

-         wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń

9.944.901 zł

 

-         dotacje

1.010.972 zł

 

-         wydatki na obsługę długu

55.200 zł

 

-         wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji

310.000 zł

 

b)     wydatki majątkowe

4.132.203 zł

 

Zgodnie z załącznikiem Nr 2

 

 

 

 

ŧ 3.

1.      Deficyt budżetu w wysokości 922.897 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciągnięcia kredytu 922.897 zł.

 

2.      Relacja deficytu planowanego na rok budżetowy 2005 w stosunku do planowanych dochodów budżetu kształtuje się na poziomie 4,32%.

ŧ 4.

1.      Ustala się przychody budżetu w wysokości

1.708.859 zł

 

2.      Ustala się rozchody budżetu w wysokości

785.962 zł

 

Zgodnie z załącznikiem Nr 3.

 

 

 

 

ŧ 5.

Upoważnia się Burmistrza do:

 

 

1)     spłat zobowiązań w kwocie

785.962 zł

 

w celu realizacji planowanych kwot rozchodów budżetu zgodnie
z załącznikiem Nr 3;

 

2)     do zaciągnięcia długu w kwocie

1.708.859 zł

 

w tym z emitowanych papierów wartościowych, kredytów i pożyczek zaciąganych w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej
z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej w kwocie 1.708.859 zł, w celu realizacji planowanych kwot przychodów budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 3.

 

 

 

ŧ 6.

Ustala się limity wydatków inwestycyjnych na okres roku budżetowego zgodnie z załącznikiem Nr 4 i limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne zgodnie z załącznikiem Nr 4a.

 

 

 

ŧ 7.

Ustala się plan przychodów zakładu budżetowego w łącznej kwocie
2.707.200 zł, w tym dotacje z budżetu w kwocie 20.000 zł i wydatków zakładu budżetowego w kwocie 2.709.980 zł w tym wpłaty do budżetu
w kwocie ............................. zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.

 

 

 

ŧ 8.

Ustala się plan przychodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w kwocie 32.000 zł oraz wydatków w kwocie 45.633 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 6.

 

 

 

ŧ 9.

Ustala się zakres dotacji przedmiotowych dla zakładu budżetowego zgodnie
z załącznikiem Nr 5 i 7.

 

 

ŧ 10.

Ustala się wysokość dotacji udzielanych z budżetu zgodnie z załącznikiem Nr 7.

 

 

 

ŧ 11.

Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego ustawami:

 

-         dochody w kwocie

– 2.007.000 zł

 

-         wydatki w kwocie

– 2.007.000 zł

 

zgodnie z załącznikiem Nr 1 i 2.

 

 

ŧ 12.

Ustala się dochody w kwocie 5.000 zł i wydatki w kwocie 5.000 zł na zadania realizowane na podstawie porozumień (umów) z organami administracji rządowej zgodnie z załącznikiem Nr 1 i 2.

 

 

ŧ 13.

Ustala się rezerwę ogólną w kwocie 50.000 zł.

 

 

ŧ 14.

Upoważnia się Burmistrza do zaciągania pożyczek, kredytów oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetu do kwoty 1.700.000 zł

w tym emitowania papierów wartościowych, zaciągania kredytów i pożyczek zaciąganych w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej
z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej w kwocie 1.597.374 zł.

 

 

ŧ 15.

Upoważnia się Burmistrza do:

 

1)     dokonywania przeniesień planowanych wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększenia wynagrodzeń i zmian
w wieloletnich programach inwestycyjnych;

 

2)     dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu.

 

 

ŧ 16.

Upoważnia się Burmistrza do przekazania uprawnień kierownikom jednostek budżetowych do dokonywania przeniesień planowanych wydatków w planach finansowych jednostek budżetowych między paragrafami wydatków
z wyjątkiem zwiększeń wynagrodzeń i wydatków majątkowych.

 

 

ŧ 17.

Ustala się dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 140.720 zł i wydatki na realizację zadań określonych
w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 173.335 zł.

 

 

ŧ 18.

Ustala się maksymalną wysokość poręczeń i pożyczek udzielanych przez Burmistrza w roku budżetowym w kwocie 50.000 zł.

 

 

ŧ 19.

Upoważnia się Burmistrza do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

 

 

ŧ 20.

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Sędziszowa.

 

 

ŧ 21.

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego i obowiązuje od 1 stycznia 2005 roku.

 

 

Przewodniczący
Rady Miejskiej

 

Adam Mysiara

Podmiot publikującyUrząd Miejski Sędziszów
WytworzyłAdmin Administrator - Administrator2005-03-29
Publikujący -
Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 22 grudnia 2024r. 04:07:05
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.