Sesja XXXIV - 31 sierpnia 2017 roku
Zapraszam na XXXIV sesję Rady Miejskiej w Sędziszowie VII kadencji, którą zwołuję w oparciu w o art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) na dzień 31 sierpnia 2017 roku o godz. 9:00.
Sesja Rady odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2. Powołanie sekretarza obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołów z dwóch poprzednich sesji.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Sędziszowa w okresie międzysesyjnym.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Uchwała w sprawie powołania Gminnej Rady Seniorów i nadania jej statutu.
8. Uchwała w sprawie nadania nazwy ulicy zlokalizowanej na drodze publicznej.
9. Uchwała w sprawie zmian w Regulaminie o utrzymaniu porządku i czystości w gminie.
10. Uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczona przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
11. Uchwała w sprawie ustalenia wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Sędziszów oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
12. Uchwała w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych i ustalenia przebiegu drogi powiatowej nr 0187T Sędziszów – Grązów.
13. Uchwała w sprawie zmiany „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, na rok 2017”.
14. Uchwała w sprawie likwidacji samorządowej jednostki budżetowej o nazwie Zakład Usług Komunalnych w Sędziszowie, w celu przekształcenia w spółkę prawa handlowego.
15. Uchwała w sprawie zmian w WPF na lata 2017 – 2028.
16. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
18. Wolne wnioski i dyskusja.
19. Zamknięcie obrad.
Sesja Rady odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2. Powołanie sekretarza obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołów z dwóch poprzednich sesji.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Sędziszowa w okresie międzysesyjnym.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Uchwała w sprawie powołania Gminnej Rady Seniorów i nadania jej statutu.
8. Uchwała w sprawie nadania nazwy ulicy zlokalizowanej na drodze publicznej.
9. Uchwała w sprawie zmian w Regulaminie o utrzymaniu porządku i czystości w gminie.
10. Uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczona przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
11. Uchwała w sprawie ustalenia wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Sędziszów oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
12. Uchwała w sprawie zaliczenia do kategorii dróg gminnych i ustalenia przebiegu drogi powiatowej nr 0187T Sędziszów – Grązów.
13. Uchwała w sprawie zmiany „Rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, na rok 2017”.
14. Uchwała w sprawie likwidacji samorządowej jednostki budżetowej o nazwie Zakład Usług Komunalnych w Sędziszowie, w celu przekształcenia w spółkę prawa handlowego.
15. Uchwała w sprawie zmian w WPF na lata 2017 – 2028.
16. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
18. Wolne wnioski i dyskusja.
19. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Adam Mysiara
Rady Miejskiej
Adam Mysiara
Projekty uchwał >>>TUTAJ<<<