Zapraszam na XXVII sesję – Rady Miejskiej w Sędziszowie, którą zwołuję w oparciu o art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001roku Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) na dzień 29 listopada 2012 roku o godz. 9:00.
Sesja Rady odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2. Powołanie sekretarza obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Sędziszowa w okresie międzysesyjnym.
6. Interpelacje radnych.
7. Podjęcie uchwał w sprawie określenia stawek podatków i opłat lokalnych dla Gminy Sędziszów w roku 2013:
- od nieruchomości,
- od środków transportowych,
- od posiadania psów,
- rolny.
8. Uchwała w sprawie określenia wzorów formularzy, informacji i deklaracji podatkowych.
9. Uchwała w sprawie uchwalenia rocznego Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 o pożytku publicznym i wolontariacie.
10.Uchwała w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków z urządzeń sieci komunalnej w gminie Sędziszów.
11. Uchwała w sprawie ustalenia kosztu 1 godziny usług opiekuńczych w 2013 roku świadczonych przez opiekunki domowe MGOPS w Sędziszowie.
12. Uchwała w sprawie wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwoleń w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
13. Uchwała w sprawie w sprawie określenia przystanków oraz zasad korzystania przez przewoźników z przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Sędziszów.
14. Uchwała w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie przez przewoźników z przystanków komunikacyjnych usytuowanych w pasie dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy Sędziszów.
15. Uchwała w sprawie zmian w WPF na lata 2012 – 2020.
16. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy Sędziszów na 2012 rok
17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
18. Wolne wnioski i dyskusja.
19. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Adam Mysiara