URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy

wyszukiwarka zaawansowana

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy

Na podstawie art. 36 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U.2023.775 ze zm., dalej k.p.a.)
Burmistrz Sędziszowa zawiadamia strony postępowania, że
w związku z toczącym się postępowaniem na wniosek Pana Tomasza Kurek, byłego Pełnomocnika (obecny Pełnomocnik – Pan Rafał Jakubek) wnioskodawcy firmy Green Park XXI Sp. z o.o., ul. Jasnogórska 9, 31-358 Kraków, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 80 MW i powierzchni zabudowy do 65,697 ha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach ewidencyjnych: 405 i 286/4 w obrębie Boleścice gmina Sędziszów”, z uwagi na konieczność zawiadomienia stron postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań do zgromadzonych materiałów sprawy przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, działając na podstawie art. 36 § 2 k.p.a. wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 28.03.2024 r.





Rejestr zmian

Modyfikował/a: Podinspektor
Data: 2024-02-28 12:44:44

Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 16:05:58
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.