URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
eBIP :: Rejestr zmian :: Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

wyszukiwarka zaawansowana

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania na wniosek PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna, którego pełnomocnikami są Krzysztof Koguciuk i Wojciech Nita, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Rozbudowa i przebudowa stacji elektroenergetycznej 110/15 kV Sędziszów” planowanego do realizacji na działce nr ewid. 4241/9 w gminie Sędziszów, pow. jędrzejowski, woj. świętokrzyskie.



Rejestr zmian

Modyfikował/a: Podinspektor
Data: 2017-12-06 08:14:50

Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 20:40:14
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.