Obwieszczenie o przystąpieniu do opracowania aktualizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Sędziszów
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Sędziszowa
działając na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami)
z a w i a d a m i a
o przystąpieniu do opracowania aktualizacji
Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Sędziszów.
W ramach udziału społeczeństwa w opracowaniu dokumentów każdy może zapoznać się z treścią projektu Programu Ochrony Środowiska Gminy Sędziszów, którego wersja papierowa jest wyłożona do publicznego wglądu w siedzibie organu, a wersja elektroniczna zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej ( http://bip.sedziszow.pl/ w zakładce menu „Programy i regulaminy”)
Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w Wydziale Rolnictwa, Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska Działalności Gospodarczej, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej (RDG) Urzędu Miejskiego w Sędziszowie ul. Dworcowa 20 w pokojach 23, 25 (II piętro) w godzinach urzędowania (7:30 do 15:30).
Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi ustnie do protokołu, w formie pisemnej oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez potrzeby opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym
na adres: um@sedziszow.pl
Uwagi i wnioski do projektu dokumentu należy wnosić w terminie 21 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie jest Burmistrz Sędziszowa. Uwagi i wnioski wniesione po upływie określonego wyżej terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Burmistrz Sędziszowa
Wacław Szarek
Miejsce podania informacji do publicznej wiadomości:
1) tablica informacyjna Urzędu Miejskiego w Sędziszowie
2) Biuletyn Informacji Publicznej
3) Wydział RDG
4) Tablice ogłoszeń sołectw
Rejestr zmian
Modyfikował/a: Podinspektor
Data: 2012-02-08 13:48:02