Usuwanie drzew i krzewów
Podstawa prawna– art. 83 ustawy z dn.16.04.2004r. o ochronie przyrody (Dz U. z 2004r.,Nr 92, poz. 880) – Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez burmistrza na wniosek posiadacza nieruchomości. Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem – do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela. Jeżeli nieruchomość posiada kilku właścicieli (współwłaścicieli) wniosek powinni złożyć solidarnie i w porozumieniu wszyscy właściciele/współwłaściciele przedmiotowej nieruchomości – art.199, 200 ustawy z dn.23.04.1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964r.,Nr 16, poz.93 z późn. zmianami).
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Rolnictwa, Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej Gospodarki Komunalnej i Lokalowej.
Wymagane dokumenty:
a) wniosek (do pobrania w UM pok. 25 II p. lub w internecie),
b) zgoda właściciela nieruchomości, z terenu której są usuwane drzewa lub krzewy w przypadku, gdy wnioskodawca nie jest jej właścicielem
c) dokument potwierdzający możliwość rozporządzania działką na której rośnie wnioskowane drzewo (akt notarialny, wypis z rejestru gruntów, umowa dzierżawy – wówczas konieczna jest pisemna zgoda właściciela)
d) szkic, mapa określająca położenie wnioskowanego drzewa względem obiektów budowlanych oraz granic działki.
Miejsce składania dokumentów: Sekretariat UM Sędziszów ul. Dworcowa 20, pok. 1
Termin załatwienia sprawy: Do 30 dni
Forma załatwienia sprawy: Decyzja
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,
za pośrednictwem Burmistrza Sędziszowa w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji Stronie.
Prowadzący:
Wydział Rolnictwa, Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej , Podinspektor ds. rolnictwa, gospodarki gruntami i ochrony środowiska P. Piotr Paleczek – pok. 25 II p. tel. (041) 3811127 w. 53
Rejestr zmian
Modyfikował/a: Zastępca Kierownika USC
Data: 2012-01-19 11:04:11