URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
Upoważnienia z art. 39 ust. 2 ustawy samorządzie gminnym

 

Do wydawania decyzji w indywidualnych sprawach obywateli w imieniu Burmistrza (art. 39 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), posiadają niżej wymienione osoby:
 
  1. Ewa Kubas-Samociuk - Sekretarz Gminy,
  2. Lucyna Nahajczuk - Skarbnik Gminy,
  3. Anna Skiba - Naczelnik Wydziału OSO,
  4. Halina Barska - Naczelnik Wydziału RDG,
  5. Janusz Kot - Naczelnik Wydziału BRI,
  6. Barbara Hudyka - Kierownik Referatu Podatków i Opłat,
  7. Katarzyna Pacholec - Z-ca Naczelnika Wydziału BRI.
 
Wszystkie inne nie wymienione decyzje posiadające moc prawną, jeżeli są podpisane przez Burmistrza lub z jego upoważnienia przez Sekretarza Gminy.
Ponadto wszyscy pracownicy urzędu są upoważnieni do podpisywania pism w bieżących sprawach wg indywidualnych zakresów czynności.
Podmiot publikujący
WytworzyłEwa Kubas-Samociuk - Sekretarz Gminy2013-04-03 00:00
Publikujący Krzysztof Malec - Informatyk Urzędu 2013-04-03 08:29
Modyfikacja Krzysztof Malec - Informatyk Urzędu 2013-10-28 08:22
Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 23 listopada 2024r. 10:53:12
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.