XML
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Do wniosku należy dołączyć: 
 
  1. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców,
  2. dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,
  3. pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
  4. decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnienie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży.
Opłaty:
  1. opłatę za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów zawierających do 4,5% alkoholu oraz piwa pobiera się w wysokości 525,00 zł /365 dni x ilość dni do końca roku kalendarzowego,
  2. opłatę za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów zawierających powyżej 4,5% do 18% alkoholu (z wyjątkiem piwa) pobiera się w wysokości 525,00zł / 365 x ilość dni do końca roku kalendarzowego,
  3. opłatę za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów zawierających powyżej 18% alkoholu pobiera się w wysokości 2.100,00zł / 365 x ilość dni do końca roku kalendarzowego. 
 

Sprawę prowadzi:
 
Karolina Gołąb
tel. (041) 38 11 127, 38 11 129, wew. 303

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Wniosek_detal_gastronomia_sprzedaz Plik pdf 284.95 KB
Wniosek_detal_gastronomia_sprzedaz Plik doc 141.50 KB
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Sędziszowie
WytworzyłKarolina Gołąb - Podinspektor2022-01-04
Publikujący Damian Kondrak - Informatyk 2022-01-04 11:10
Modyfikacja Damian Kondrak - Informatyk 2022-01-04 11:12