Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Sędziszowie w dniu 27 października 2004 roku o godz. 900 w siedzibie Urzędu Miejskiego.
Porządek obrad:
1.Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum , przyjęcie porządku obrad.
2.Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.Informacja o pracy Burmistrza.
4.Interpelacje radnych.
5.Uchwała w sprawie przyjęcia „Programu Gospodarki Odpadami” na lata
2004 – 2011.
6.Uchwała w sprawie udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży na rzecz spółdzielni
mieszkaniowych prawa własności nieruchomości zabudowanych.
7.Uchwała w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego
dla dróg gminnych.
8.Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień dotyczących
przygotowania i realizacji I typu projektu wspierania i rozwój edukacyjny uczniów
w ramach wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju
Regionalnego (ZPORR) – Priorytetu II Działania 2.2 „Wyrównywanie szans
Edukacyjnych poprzez programy stypendialne” współfinansowanego
Z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.
9.Uchwała w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania i przekazywania
stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w ramach Działania 2.2.
„Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne”
Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego finansowanego
Z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.
10.Uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2004 rok.
11.Uchwała w sprawie przekazania majątku na rzecz zakładu budżetowego pn.
„Zakład Usług Komunalnych w Sędziszowie” – wodociągi.
12.Uchwała w sprawie przekazania majątku na rzecz zakładu budżetowego pn.
„Zakład Usług Komunalnych w Sędziszowie” – sieć ciepłownicza.
13.Uchwała zmieniająca uchwałę Nr IIIa/22/2002 z dnia 30 grudnia 2002 roku
w sprawie przystąpienia do Związku Międzygminnego „Ekologia”.
14.Informacja w sprawie przejęcia Dworku w Sędziszowie.
15.Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych pracowników
Urzędu Miejskiego.
16.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o analizie oświadczeń
majątkowych radnych.
17.Odpowiedzi na interpelacje radnych.
18.Wolne wnioski i dyskusja.
19.Zamknięcie obrad.