Zapraszam na XXVI sesję – Rady Miejskiej w Sędziszowie, którą zwołuję w oparciu o art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001roku Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) na dzień 26 października 2012 roku o godz. 9:00.
Sesja Rady odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.
2. Powołanie sekretarza obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Sędziszowa w okresie międzysesyjnym.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Uchwała w sprawie podziału Gminy Sędziszów na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
8. Uchwała w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Sędziszów dla części wsi: Pawłowice, Łowinia, Sosnowiec, Wojciechowice.
9. Uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10. Uchwała w sprawie zmian w WPF Gminy Sędziszów na lata 2012 – 2020.
11. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok.
12. Sprawozdanie z realizacji zadań SPEC Sp. z o.o. za 2011 rok.
13. Informacja o wykonaniu budżetu gminy za I półrocze 2012 roku.
14. Informacja o analizie oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych zobowiązanych do ich złożenia za rok 2011.
15. Informacja o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej w Sędziszowie za 2011 rok.
16. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach prowadzonych przez Gminę Sędziszów.
17. Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną wniosków i zaleceń pokontrolnych.
18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
19. Wolne wnioski i dyskusja.
20. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Adam Mysiara