XML
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.), art. 73 ust. 1 oraz art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz.U.2024.1112, dalej ustawa ooś) oraz art. 49 k.p.a. w związku z art. 74 ust. 3 ustawy ooś
zawiadamiam strony postępowania,
że na wniosek złożony w dniu 05.09.2024 r. przez PV Energia 19 Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 52/23, 98-200 Sieradz, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pod nazwą „Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 12 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, obręb Łowinia, gm. Sędziszów, obręb ewidencyjny Łowinia, Pawłowice, powiat jędrzejowski, województwo świętokrzyskie”.
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Ponadto informuję o możliwości składania uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie w Wydziale Rolnictwa, Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie przy ul. Dworcowej 20, 28-340 Sędziszów (budynek B, pok. nr 26 w godz. pracy Urzędu).

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania Plik pdf 162.32 KB
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Sędziszowie
WytworzyłPrzemysław Pawlusiński - Podinspektor ds. ochrony środowiska2024-10-17
Publikujący Przemysław Pawlusiński - Podinspektor 2024-10-17 13:19
Modyfikacja Przemysław Pawlusiński - Podinspektor 2024-10-17 13:20