Wydział realizuje zadania:

 

 

1.

Sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego: urodzeń, małżeństw, zgonów.

 

 

 

2.

Przyjmowanie oświadczeń o: wstąpieniu w związek małżeński, wyborze nazwiska, uznaniu dziecka, zmianie imion dziecka.

 

 

 

3.

Wydawanie zaświadczeń zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą.

 

 

 

4.

Wydawanie zaświadczeń stwierdzających okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.

 

 

 

5.

Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.

 

 

 

6.

Prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego.

 

 

 

7.

Organizowanie okolicznościowych uroczystości – jubileuszy pożycia małżeńskiego.

 

 

 

8.

Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie Prawo o aktach stanu cywilnego oraz w Kodeksie Rodzinnym i opiekuńczym, spisie powszechnym.

Podmiot publikującyUrząd Miejski Sędziszów
WytworzyłAdmin Administrator - Administrator2003-06-26
Publikujący -