URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

Wydział realizuje zadania:

 

 

1.

Sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego: urodzeń, małżeństw, zgonów.

 

 

 

2.

Przyjmowanie oświadczeń o: wstąpieniu w związek małżeński, wyborze nazwiska, uznaniu dziecka, zmianie imion dziecka.

 

 

 

3.

Wydawanie zaświadczeń zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą.

 

 

 

4.

Wydawanie zaświadczeń stwierdzających okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.

 

 

 

5.

Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.

 

 

 

6.

Prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego.

 

 

 

7.

Organizowanie okolicznościowych uroczystości – jubileuszy pożycia małżeńskiego.

 

 

 

8.

Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie Prawo o aktach stanu cywilnego oraz w Kodeksie Rodzinnym i opiekuńczym, spisie powszechnym.

Podmiot publikującyUrząd Miejski Sędziszów
WytworzyłAdmin Administrator - Administrator2003-06-26
Publikujący -
Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 04 grudnia 2020r. 23:40:08
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.