Wydawanie zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i/ lub zbiorowego odprowadzania ścieków na obszarze Gminy Sędziszów
Krok po kroku
-
Pobierz, wypełnij i wydrukuj wniosek.
-
Dokonaj zapłaty należnej opłaty skarbowej.
-
Dołącz dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
-
Udaj się do Urzędu Miejskiego w Sędziszowie ul. Dworcowa 20; 28-340 Sędziszów w celu złożenia wypełnionego wniosku lub wyślij wniosek pocztą.
Wymagane Dokumenty
-
Pisemny wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia
w wodę i/lub zbiorowego odprowadzania ścieków na obszarze gminy Sędziszów, który powinien zawierać:
-
oznaczenie przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego ubiegającego się
o zezwolenie, jego siedzibę i adres;
-
określenie przedmiotu i obszaru działalności;
-
określenie środków technicznych i finansowych, jakimi dysponuje wnioskodawca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem;
-
informacje o wynikach ekonomicznych dotychczasowej działalności gospodarczej wnioskodawcy;
-
informacje charakteryzujące poziom świadczonych usług w zakresie ilości, jakości oraz ciągłości dostarczania wody oraz/lub odprowadzania ścieków;
-
informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy dostarczaniu wody oraz/lub odprowadzaniu i oczyszczaniu ścieków;
-
określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem;
-
numer w rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym, o ile przedsiębiorca taki numer posiada oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP);
-
projekt regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
-
Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
Opłaty
-
616,00 zł - stawka opłaty skarbowej za wydanie zezwolenia na każdy rodzaj działalności prowadzonej na obszarze Gminy Sędziszów w zakresie:
-
zbiorowego zaopatrzenia w wodę i/lub
-
zbiorowego odprowadzania ścieków.
-
50% stawki opłaty skarbowej wskazanej w pkt 1 – za przedłużenie terminu ważności lub rozszerzenie zakresu działalności objętej zezwoleniem.
-
Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia podlega zwrotowi, jeżeli pomimo jej zapłacenia zezwolenie nie zostało wydane. Zwrot opłaty skarbowej następuje wyłącznie na wniosek. Prawo do zwrotu opłaty wygasa po upływie pięciu lat licząc od końca roku, w którym dokonano zapłaty.
-
Zapłaty opłaty skarbowej można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy lub w kasie tut. Urzędu:
82 8513 0001 0000 0015 2000 0010
Urząd Miejski w Sędziszowie
ul. Dworcowa 20
28-340 Sędziszów