1. Wydział załatwiający sprawę:
Wydział Rolnictwa, Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Gospodarki Komunalnej i Lokalowej,Referat Gospodarki Gruntami pokój nr 24, tel. kontaktowy 41 38 11 077 wew.502
  1. Sposób załatwienia sprawy:
  1. Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów za wyjątkiem budynków, położonych przy ulicy/placu, dla których prowadzona jest procedura zmierzająca do uchwalenia przez Radę Miejską Sędziszów ich nazwy.
  2. Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku.
  1. Podstawa prawna:
  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 735).
  2. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.)
  3. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 125).
  1. Wymagane wnioski i dokumenty:
  1. Dla ustalenia numeru porządkowego należy przedłożyć wniosek o ustalenie numeru porządkowego:
  1. Dla wydania zaświadczenia o numerze porządkowym należy przedłożyć:
  1. Opłaty:
  1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego jest wolny od opłat skarbowych.
  2. Opłata skarbowa:
  1. Termin załatwienia sprawy:
  1. Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów za wyjątkiem budynków, położonych przy ulicy/placu, dla których prowadzona jest procedura zmierzająca
    do uchwalenia przez Radę Miejską Sędziszów ich nazwy.
  2. Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym następuje w terminie nie dłuższym niż
    7 dni od daty złożenia wniosku.
  1. Tryb odwoławczy:
Brak.
  1. Składanie wniosku:
Wniosek wraz z załącznikami można składać:
  1. Osobiście w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie
  2. Wysłać na adres: Urząd Miejski w Sędziszowie, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów
  3. W  formie elektronicznej za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP:/1kqcvr3465/skrytka
  1. Informacje dodatkowe:
  1. Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej można dokonać przelewem na konto Urzędu Miejskiego
    w Sędziszowie nr 06 8513 0001 0000 0015 2000 0020 prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Sędziszowie lub w kasie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie przy ul. Dworcowej 20
    z dopiskiem „opłata skarbowa pełnomocnictwo”.
 
Możliwość uiszczenia opłat za pomocą karty płatniczej.
 
  1. Wnioski do pobrania:
  1. Załącznik Nr 1 Wniosek o ustalenie numeru porządkowego.
  2. Załącznik Nr 2 Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym.