URZĄD MIEJSKI SĘDZISZÓW
bip.gov.pl
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania na wniosek PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna, którego pełnomocnikami są Krzysztof Koguciuk i Wojciech Nita, o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Rozbudowa i przebudowa stacji elektroenergetycznej 110/15 kV Sędziszów” planowanego do realizacji na działce nr ewid. 4241/9 w gminie Sędziszów, pow. jędrzejowski, woj. świętokrzyskie.

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania Plik pdf 358.58 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Sędziszowie
WytworzyłPrzemysław Pawlusiński - Podinspektor ds. ochrony środowiska2017-12-05
Publikujący Przemysław Pawlusiński - Podinspektor 2017-12-06 08:12
Modyfikacja Przemysław Pawlusiński - Podinspektor 2017-12-06 08:14
Urząd Miejski Sędziszów
Urząd Miejski Sędziszów, ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów , tel. (041) 381 11 27 , e-mail: krzysztof@sedziszow.pl
Wygenerowano: 11 grudnia 2017r. 06:40:48
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.